سرمربی تیم هندبال منتخب تهران گفت:به علت اشتباهات داوری فینال را از دست دادیم.

حمید صادقی در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص بازی نیمه نهایی دور سوم مقابل تیم گچساران اظهار کرد:دیدارنیمه نهایی دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور ، تیم های منتخب هیئت تهران و نفت و گاز گچساران به علت تساوی امتیاز به دورسوم رسید. متاسفانه با اشتباهات کوبل داوری در این دیدار بازی را واگذار کردیم.

وی در ادامه افزود:به علت سوت های اشتباه داوران از راه یابی به فینال لیگ برتر جا ماندیم. در نیمه اول این دیدار با شروع بازی و با قضاوت بد داوران بازیکنانم 4 تا 2دقیقه از زمین اخراج شدند و در نهایت کارت قرمز دریافت کردند. در ادامه نیمه نخست با بازی پایا پای دو تیم با نتیجه تساوی 15بر15 به رختکن رفتیم.  
سرمربی تیم منتخب هیئت هندبال تهران گفت:با شروع نیمه دوم نیز اشتباهات و قضاوت کوبل داوری ادامه داشت ، تا آنجایی که تلاش بازیکنانم پس از گذشت 9ماه زحمت در لیگ بی نتیجه ماند و با نتیجه 32بر28 بازی را واگذار کردیم.

صادقی افزود: باخت تیمم را قبول می کنم اما اعتقاد دارم ، داوران حق فینالسیت شدن را از تیمم گرفتند. جای تاسف است در دیدار نیمه نهایی لیگ برتر در انتخاب داوران دقت نمی شود. قضاوت را به کسانی که فیلم را باز بینی می کنند ، می سپارم.

انتهای پیام
برچسب ها: هندبال ، سرمربی ، تیم ، منتخب ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.