آرامش تنها راه کمک به کشتی،خودزنی نکنیم!

در آستانه بازی های المپیک 2016 برزیل بهترین و در واقع تنها راهی که می تواند به کشتی کمک کند ، آرامش است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در حالی که 82 روز تا بازی های المپیک برزیل فرصت باقی مانده نقل قول و صحبت هایی از گوشه و کنار شنیده می شود که تا اندازه زیادی خاطر کشتی دوستان را مکدر کرده است.
کناره گیری محمد بنا پس از رقابت های جام جهانی شیراز آن هم در آستانه المپیک و برخی انتقادات به حق آقای خاص که البته موضوعات مورد اشاره مشمول همه رشته های المپیکی است شرایطی را فراهم آورده که همه علاقه مندان به ورزش اول کشور دل نگران شده اند.
این که سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این روزهای حساس می گوید فضای کشتی المپیکی نیست و یا امکانات فراهم نمی باشد و اگر وضعیت به این ترتیب پیش رود من بعد از جام جهانی می روم تا فرد دیگری بیاید خیلی قابل هضم و شفاف نیست، یعنی چی، آیا سایر رشته های المپیکی شرایط مطلوب تری دارند اگر صادقانه بررسی کنیم شاید کشتی به واسطه تلاش خود مسئولانش وضعیت بهتری هم داشته باشد اگر امکانات نیست و مسئولین ورزشی و غیر ورزشی حمایت لازم را نمی کنند این شرایط برای همه یکسان است اما مسئله مهم این است شاد کردن دل مردم و توقع از رشته های مدال آوری چون کشتی در آوردگاه بزرگ المپیک و چه چیز لذت بخش تر از غرور ملی توسط دلاورمردان کشتی....
روزگاری به طریق مختلف از سوی برخی ها که این مجال اجازه نمی دهد به آن بپردازیم برای کشتی حاشیه سازی می شد اما هم اکنون که منتقدترین افراد هم به خاطر کشتی سکوت کردند و تعریف و تمجید را در دستور کار قرار دادند چرا از درون خانواده حاشیه سازی می شود آیا به صلاح است آیا این اتفاقات جزء بر هم زدن آرامش تاثیر دیگری هم دارد و هزاران سوال دیگر که جواب چندان منطقی برای آن نمی توان پیدا کرد پس بهتر است خود زنی نکنیم؟!...
در هر صورت بدون شک دوای این روز های کشتی با وجود ناملایمتی های موجود آرامش است،فقط آرامش...
به همین منظور امیدواریم محمد بنا که همواره از آن به عنوان معمار کشتی فرنگی یاد می شود با همان روحیه ایثار و صبر همیشگی تا بازی های المپیک برزیل همه بی مهری ها،کمبود امکانات و یا هر موضوع دیگری که او از آن ناراحت است را تحمل کند تا فرنگی کاران بتوانند همچون المپیک 2012 لندن این بار در برزیل بدرخشند تا در نهایت با به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشور مان در این مسابقات دل میلیون ها ایرانی شاد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
چرا منتشر نمیکنی برادر..؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقای بنا راست میگه ...! بیخودی جبهه نگیرید،این همه سال پول و سرمایه کشور به همه رشته های ورزشی دادند که موفقیتی حاصل شود،درطول ادوار المپیک در همه رشته ها افتخار ایران کشتی آزاد بوده که اکثریت مدال های المپیک در همه رشته ها را بدست آورده گمونم کلا حدود 38 یا 40 مدال که از این مدال های کشتی در طول کل تاریخ المپیک فقط وفقط 5تایش طلا بوده است آقایان تختی، حبیبی،موحد،خادم،آخریش هم 15سال پیش دبیر،حالا یکی اومده کشتی فرنگی که مال غربیهاست و ما کلا خیلی توش افتخار نداشتیم را به جایی رسونده که با کلی حق کشی و ناداوری در یک المپیک 3تا مدال طلا میاره ....،!
یه المپیک یه رشته بی سابقه در طلا در المپیک دربرابر کل ادوار المپیک..! این یعنی یک نفر که میتواند را پیدا کردیم،باید مثل کشور های دیگه که از 4سال پیش برای المپیک سرمایه گذاری میکنند هرچی لازم داشت را از 4سال پیش میدادیم دست ایشون که ثابت کرد میتونه.؟
داره میگه امکانات در حد تیم و انتظارات نیست،میگیم حرف نزن همینی که هست میتونی بمون (به عشق مردم باید بمونی)نمیتونی به سلامت...!تازه به این نکته باید توجه کنیم که ایشون هیچ چیزی برای خودش نمیخواد،قبلا هم سابقه داشته که حتی هدایا و جوایزش رابین مربیان و کشتی گیراش تقسیم میکرده،تازه دستیارهای بنا امثال آقای خیرآبادی را درکشور آذربایجان با بیشترین امکانات تحویل گرفتند اگه بنا بخواد که مطمئنا برای ایشون که از طرف فیلا بهترین مربی فرنگی دنیا انتخاب شده، خیلی بالاتر از این حرفا هست،که خیلی درخواست داشته ولی نرفته،به عشص ایران،حالا برای خودش نمیگه، 80روز مونده به المپیک داره میگه جبهه میگیریم .اقا ایشون کسی هست که میتواند باید هرچی میخواهد دراختیارش باشد الان 80روز مونده هم نگه پس کی باید بگه 4سال پیش که گفت کسی گوش نکرد،تمام نیرو،توان و حمله خودتون را به طرف وزارت ورزش،مجلس،دولت و هر مسئولی که باید تامین اعتبارکنه بگیرید نه آقای بنا..! برای خودرو های بی کیفیت وام هست نفری 25 میلیون برای تیم کشتی نیست،به خدا فکرنکنم هزینه اش به اندازه یکی از تیم های صدر جدولی لیگ برتر هم بشود ها...!صندوق ذخیره ارزی،منافع ملی و... همه اینا را داره ها به خدا صهیونیست ها وقتی به خاطر مدال های بنا در2012لندن رنکینک المپیکی ایران اومده بود زیربیست داشتند میترکیدند ها..!به همین بهونه ها میخواستند کشتی را حذف کنندها...! خواهشا، کمتر از سه ماه مونده دلمون میسوزه دقت کنید
باتشکر یک فرد منصف
آخرین اخبار