سوریان یک کشتی گیر کاملاً حرفه ای است؛

خادم:هدف اصلی کسب مدال در المپیک است

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کسب هر 12 سهمیه المپیک توسط کشتی، نشان از جایگاه بزرگ كشتي ايران بعنوان ورزش ملي كشور، در جهان ورزش دارد، اما اين موضوع فقط گام اول است، و قطعاً هدف اصلی کسب مدال در المپیک خواهد بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رسول خادم با بیان این مطلب افزود: گرچه لازمه كسب نتيجه در المپيك، گرفتن سهميه است، اما هدف قهرمانان ملي كشتي ايران، حضور در المپيك نيست، بلكه كسب مدال در المپيك است.، و كشتي با تكيه بر حمايت مردم، با همه تنگناها  با زحمت  و تلاش شبانه روزي كادرهاي فني و قهرمانان ملي اش براي دستيابي به قله  المپيك گام برمي دارد.  
 وي خاطر نشان کرد:به لطف خدا و با سعه صدر و صبوري كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان كشور، و تلاش مضاعف حمید سوریان بعنوان قهرمان بزرگ ورزش ايران،  در آخرین مرحله از مسابقات گزینشی المپیک، كشتي كشور موفق به کسب سهمیه نهايي  از مسابقات گزينشي ترکیه شد و با دريافت اين مجوز، مجموعه اوزان كشتي آزاد و فرنگي ايران براي حضور در المپيك سهميه لازم را كسب كردند.
خادم در پایان گفت:حمید یک کشتی گیر كاملاً حرفه ای و با تجربه است  و موفقيت او و كسب سهميه اش مردم عزيزمان را خوشحال كرد. او قطعا به فکر کسب بهترین نتیجه در المپیک ریو 2016 خواهد بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار