کارگردان «نفس» نگارش فیلمنامه جدیدی را آغاز می‌کند

قرار است نوشتن فیلمنامه جدیدی را آغاز کنم. کارهای من بیشتر اجتماعی است اما این بار به اجتماعی معاصر می‌پردازم.

نرگس آبیار کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حضور خود در نمایشگاه کتاب گفت: کتاب «نفس» آخرین کتاب من است و در حال حاضر چند قصه فانتزی برای کودکان نوشتم که در آینده انتشار پیدا می‌کند.
 
وی ادامه داد: قرار است  نوشتن فیلمنامه  جدیدی را آغاز کنم. کارهای من بیشتر اجتماعی است اما این بار به اجتماعی معاصر می پردازم.
 
کارگردان «شیار 143» درباره کتاب «نفس» عنوان کرد: در هنگام نوشتن رمان «نفس» حس خوبی داشتم. بعد از اتمام کتاب می‌خواستم آن را چاپ کنم؛ اما به خاطر اینکه بحث  اقتباس سینمایی آن مطرح بود، قرار شد بعد از فیلم کتاب را چاپ کنیم.
 
وی در خصوص اکران فیلم «نفس» اظهار داشت: اکران فیلم در تابستان است و به نظرم استقبال خوبی را خواهیم داشت. به خاطر اینکه حس نوستالژیک سال‌‌های گذشته را برای مردم دارد و به دنیای معصوم کودکان برمی‌گردد.

آبیار درباره مطالعه و کتابخوانی خاطرنشان کرد: به هر حال این اتفاق باید از دوران مدرسه برای بچه‌ها فراهم شود. آموزش و پرورش زمانی را در مدارس برای مطالعه کتاب‌های غیردرسی دانش‌آموزان فراهم کند و جلسه نقد و بررسی کتاب داشته باشد تا بچه‌ها با نگاه تحلیل‌گرانه بزرگ شوند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار