رئیس کمیسیون حمل نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر وضعیت آب سد ماملو بسیار نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون حمل نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی تهران با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب استان تهران اقدامات شایسته‌ای در راستای تکمیل شبکه فاضلاب انجام داده‌اند، اظهار داشت: در 10 سال گذشته این شرکت تعامل خوبی با دیگر ارگان‌ها برقرار کرده و همین همکاری باعث موفقیت در پیشرفت کارهای فاضلاب شهری تهران بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرعت زمان احداث و تکمیل شبکه فاضلاب خوب بوده است، افزود: اگر روند تکمیل شبکه فاضلاب به همین سرعت پیش رود تا 5 سال آینده به اتمام می‌رسد در حالی که ما نیاز داریم سرعت روند کار در خصوص این موضوع بیشتر شود به همین دلیل برای سرعت دهی همه ارگان‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند.

 رئیس کمیسیون حمل نقل شورای اسلامی شهر تهران به درخواست مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص تغییر کابری بعضی از اراضی این شرکت اشاره کرد و گفت: این شرکت باید درخواست‌های خود را در قالب یک پکیج مطرح کنند تا این پکیج در کمیسیون ماده 5 بررسی شود.

دینا مالی با تاکید بر موضوع کیفیت آب سد ماملو که در حال حاضر نگران کننده است، گفت: در گذشته مجبور شدیم به دلیل کم آبی، آب بسیاری از چاه‌ها استفاده کنیم و همچنین سازمان بوستان‌ها و فضای سبز هم برای رفع کم آبی چاه‌های در اختیارمان قرار داد.

وی اضافه کرد: به هر ترتیب بحث چاه‌ها آب‌های خام که ممکن نیترات بالایی داشته باشند باید کنترل شوند.

در ادامه این جلسه علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران در خصوص عملیات اجرایی کارهای خود را به درستی انجام نمی‌دهد، گفت: در برخی از مناطق فضای سبز به اشتباهی احداث شده است.

وی اضافه کرد: فضای سبز باید بر اساس مقدار آب آن کاشته شود اما به هر حال امروزه نمی‌توانیم فضای سبزهای کاشته شده را تخریب کنیم اما می‌توانیم با خرید پساب فاضلاب آنها را آبیاری کنیم.

دبیر تاکید کرد: هرچه زودتر باید با همکاری شورا مشکلات سازمان آب و فاضلاب با برخی از شهرداران مناطق حل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار