معاون برنامه ريزی توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران گفت:شهرداری تهران قصد فروش شهروند و مدیریت آن در اختیار مدیریت شهری باقی می ماند.

شهرداری قصد فروش شهروند را ندارد/تمام اقدامات شهرداری مطابق برنامه دوم پنجم توسعه استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ناصر امانی معاون برنامه ريزی توسعه شهری و امور شورا های شهرداری در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در پاسخ به تذکرات اعضای شورا، اظهار داشت: شهرداری اصلا بنای فروش شرکت شهروند را ندارد و مالکیت آن در اختیار مدیریت شهری باقی خواهد ماند.

وی افزود: بانک شهر پیشنهاد خرید 51درصد سهام شهروند را ارائه داده است و ما تصمیم داریم با استفاده از امکانات ملی بانک شهر شعبات فروشگاه شهروند در کنار بانک شهر در  سراسر کشور احداث شود اما مدیریت شهروند در اختیار شهرداری بافی می ماند.

معاون برنامه ريزی توسعه شهری و امور شورا های شهرداری گفت: کدام یک از اقدامات شهرداری خارج از برنامه دوم ،پنجم توسعه انجام شده است،شهر آفتاب و پیاده راه سازی ها همه در قالب برنامه دوم پنجم توسعه بوده که شورا شهر به شهرداری واگذار کرده است.

امانی تصریح کرد:مطابق دستور آقای رحمانی فضلی وزیر کشور از شهرداری خواسته شده که در حاشیه شهر تهران سه اردوگاه احداث و در اختیار ستادمبارزه با مواد مخدر قرار گیرد که در مورد بهاران نیز همین گونه بود.

وی در ادامه بیان داشت:در رابطه با حادثه اتفاق افتاد برای  کارگر فضای سبز که در سال 90رخ داده شهرداری به هیچ وجه این کار را نکرده است .

معاون برنامه ريزی توسعه شهری و امور شورا های شهرداری ادامه داد:طبق پیگیری هایی که دو سال قبل انجام شد موضوع را به آقای قالیباف اطلاع دادیم که ایشان بسیار ناراحت شدند و طی یک نامه رسمی دستور لغو شکایت را صادر کردند .ما تمام نقد ها را به جان و دل می خریم اما نباید در این راه از مسیر عدل خارج شد.

امانی گفت:کارگران شاغل در فضای سبز و خدمات شهری طرف قرارداد پیمانکاران هستند ولی طی اقدامی که از 5سال پیش انجام داده شهرداری مقداری از قرارداد پیمانکاران را کم می کند و حقوق کارگران را مستقیم پرداخت می کند برای این کارگر نیز حتی در سنندج خانه خریداری شد در صورتی که خارج از وظیفه شهرداری بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار