تیم آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات کشوری دو و میدانی معلولین شد.

آذربایجان شرقی قهرمان دو و میدانی معلولین
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در اولین دوره رقابتهای دومیدانی معلولین قهرمانی کشور رده سنی جوانان و نوجوانان زیر 14 و 17 سال تیم آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی رسید.

تیم آذربایجان شرقی توانست با 79 امتیاز در جایگاه قهرمانی قرار بگیرد و تیم تهران با 54 امتیاز و به علت بهتر بودن رنگ مدالها به مقام نایب قهرمانی رسید و خوزستان نیز با 54 امتیاز در جایگاه سوم مسابقات ایستاد.

اصغر هادی زاده رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در این خصوص به خبرنگار ما عنوان کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در هر دو گروه آقایان و بانوان طی روزهای 16 و 17 اردیبهشت به میزبانی تهران با حضور 100 ورزشکار از 18 استان برگزار شد.
که تیم خراسان رضوی در بخش بانوان و تیم آذربایجان شرقی در بخش آقایان به مقام قهرمانی رسیدند.

وی ادامه داد: این رقابتها در تمامی مواد و کلاس های پزشکی برگزار شد و شرایط جسمانی و آمادگی ورزشکاران مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس انجمن دو و میدانی حانبازان و معلولین اظهار داشت: آمادگی ورزشکاران در سطحی بود که بیشتر آنها با مدال از مسابقات خارج شدند و رقابتها نزدیک به هم بود و فرصت مناسبی شد تا استعداد های برتر هر ماده شناسایی شوند و پشتوانه خوبی برای تیم ملی ایجاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار