هادی زاده:برنامه اردوهای تیم ملی مشخص شد

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت:برنامه اردوهای آمادگی تیم ملی برای مسابقات پارالمپیک ریو با نهایی شدن ملی پوشان مشخص شد.

هادی زاده:برنامه اردوهای تیم ملی مشخص شدعلی اصغر هادی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: با مشخص شدن ترکیب تیم ملی ، برنامه اردوهای آمادگی جهت حضور در پارالمپیک ریو تعیین شد تا ملی پوشان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را انجام دهند.

وی افزود: ورزشکاران به صورت نیمه متمرکز در تهران ، تبریز ، خرم آباد و مشهد به صورت اردوی تیم ملی تمرین می کنند تا در سه اردوی آخر به صورت متمرکز و در کنار هم در محل فدراسیون جانبازان و معلولین آخرین تمرینات خود را انجام دهند.

هادی زاده در خصوص حضور پیمان نصیری و علی محمد یاری در تیم ملی گفت: این دو ورزشکار از مدال آوران و قهرمانان تیم هستند و به طور جداگانه رکورد گیری را انجام می دهند و پس از آن به اردوی تیم ملی وارد می شوند.

وی ادامه داد: تعداد نهایی سهمیه های هر کشور تا اواسط تیرماه توسط کمیته IPC اعلام می شود و احتمال افزایش سهمیه برای ایران وجود دارد که در این صورت نفرات دیگری نیز به تیم ملی دعوت می شوند.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: در صورت موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین اواخر تیرماه برای یک اردوی تدارکاتی تیم ملی به آلمان اعزام می شود تا سطح آمادگی ملی پوشان مورد ارزیابی قرار گیرد.




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار