آخرین روز مسابقات دو و میدانی معلولین آسیا و اقیانوسیه برای کاروان ایران با سه طلا و یک نقره آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان کشورمان آخرین روز مسابقات را هم با نشان های رنگارنگ آغاز کرد.

علیرضا مختاری در ماده پرتاب دیسک کلاس F51/53 توانست با ثبت رکورد ۲۲ متر و ۷۱ سانتی متر به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست پیدا کند و بعد از وی نمایندگان هند و عربستان سعودی به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.
 
آرش خسروی دیگر نماینده کشورمان در فینال دو ۲۰۰ متر کلاس T11 با ثبت رکورد ۲۴ ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه از سد حریفان خود عبور کرد و بیستمین نشان طلای کاروان ایران را رقم زد و در جایگاه نخست ایستاد و نماینده اندونزی در مکان دوم قرار گرفت.
 
احمد اجاقلو در مسابقات دو ۴۰۰ متر کلاس T47 با ثبت رکورد ۵۰ ثانیه و ۹ صدم ثانیه در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و به نشان طلای این ماده دست یافت و پس از وی نمایندگان هند و سریلانکا دوم و سوم شدند.
 
امین عبدالپور نیز در همین ماده با رکورد ۵۸ ثانیه و ۵ صدم ثانیه در مکان هشتم ایستاد و از دستیابی به مدال بازماند.
 
نشان نقره ماده پرتاب نیزه کلاس F11/12 توسط نور محمد آرخی بدست آمد.وی توانست با ثبت رکورد ۴۲ متر و ۹ صدم سانتی متر بعد از نماینده چین در جایگاه نایب قهرمانی قرار گیرد و نماینده چین تایپه نیز سوم شد.
 
زهرا شامحمدی بانوی دونده کشورمان در رقابت های دو ۲۰۰ متر کلاس T44/47 با رکورد ۳۰ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه در مکان سوم قرار گرفت و از کسب مدال بازماند و نشان طلا و نقره این ماده به ترتیب به نمایندگان سریلانکا و تایلند رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار