ملی‌پوش تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: سال 94 با ارتقای رکورد آسیا در مسابقات جهانی قطر همراه شد.

سجاد محمدیان، در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: در مسابقات جهانی قطر توانستم با ثبت رکورد 14 متر و 54 سانتی متر در پرتاب وزنه در جایگاه نایب قهرمانی قرار بگیرم و ارتقا رکورد آسیا را به نام ایران ثبت کنم و به مدال نقره این رقابت‌ها دست پیدا کنم.
 
وی در خصوص ایام نوروز گفت: یک سفر کوتاه چند روزه همراه با خانواده به شیراز دارم و دیگر ایام را در اردوی آمادگی به سر‌می‌برم تا برای مسابقات جهانی آلمان و ریو آماده شوم.
 
محمدیان در باره بهترین خاطره ورزشی‌اش افزود: زمانی که در مسابقات آسیایی اینچئون شرکت کردم و توانستم کلاس‌بندی مورد نظر را بدست آورم و برای اولین رکورد آسیا را به نام کشورم ثبت کنم بهترین خاطره زندگیم و دوران ورزشی‌ام رقم خورد.
 
وی در مورد سایر رشته‌های ورزشی اعلام کرد: من به غیر از دوومیدانی به کشتی نیز علاقه دارم و همچنین از طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس هستم و همیشه وضعیت و نتایج این تیم را دنبال می‌کنم و تماشای بازی فوتبال را دوست دارم.
 
رکورددار آسیا در خصوص بدترین خاطره این تیم را دنبال می‌کنم و از تماشای بازی فوتبال لذت می‌برم.
 
رکورددار آسیا ادامه داد: از دست دادن طلای رقابت‌های جهانی قطر از تلخ‌ترین خاطرات زندگی و دوران ورزشی‌ام بود که در سال گذشته اتفاق افتاد و با وجود اینکه وزنه را 15 متر پرتاب کرده بود و جلوتر از حریف انگلیسی‌ام قرار داشتم به دلیل خطا در زمان پرتاب، این حرکت مردود اعلام شد و من در جایگاه دومی قرار گرفتم و این مطلب برای من خیلی تلخ و ناراحت کننده بود.
 
ملی‌پوش دوومیدانی جانبازان و معلولین در پایان گفت: سالی پر از سلامتی و خوشبختی برای همه مردم کشورم آرزو دارم و امیدوارم امسال بارها شاهد به احتراز درآمدن پرچم کشورمان در میادین جهانی باشیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار