مسابقات کونگ‌فوی قهرمانی استان سمنان به میزبانی خانه ورزش محله فرهنگ پایان یافت و دو کونگ‌فوکار این خانه عنوان قهرمانی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، این مسابقات با نام پاسداشت شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه و با حضور 20 کونگ‌فوکار استان سمنان برگزار شد.
کونگ‌فوکاران منتخب استان سمنان از شهرهای سمنان، شاهرود، مهدی‌شهر، گرمسار و آرادان به مدت یک روز با هم مسابقه دادند تا جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کنند.
در پایان این مسابقات که در 11 وزن برگزار شد، جواد بهلول از مهدی‌شهر در وزن منهای 54 کیلوگرم، محمدمهدی اقیان از مهدی‌شهر در وزن منهای 58 کیلوگرم، میثم صالحی از شاهرود در وزن منهای 63 کیلوگرم و اکبر کیانیان از مهدی‌شهر در وزن منهای 68 کیلوگرم برتر شدند.
همچنین مهدی معتکفی از مهدی‌شهر در وزن منهای 73 کیلوگرم، سعید شاملو از شاهرود در وزن منهای 78 کیلوگرم، سیدجواد عمادی از خانه فرهنگ سمنان در وزن منهای 83 کیلوگرم، فرشاد امیری از مهدی‌شهر در وزن منهای 88 کیلوگرم، عباس دمیرچی از خانه فرهنگ سمنان در وزن منهای 93 کیلوگرم و علیرضا نادعلیان از مهدی‌شهر در وزن به‌اضافه 93 کیلوگرم عناوین نخست را کسب کردند.
برترین‌های مسابقات کونگ‌فوی استان سمنان، 22 اردیبهشت‌ماه راهی مسابقات انتخابی تیم ملی در سنندج می‌شوند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار