هشت ناشر استان سمنان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرپرست امور چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ناشران این استان با ارائه ٣٩٨ عنوان کتاب در نمایشگاه امسال کتاب تهران حضور فعال خواهند داشت.
شمس ضحی دوست‌محمدیان افزود: هشت ناشر استان سمنان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از روز پانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشت برگزار می شود حضور خواهند داشت.
 وی افزود: از این تعداد دو انتشاراتی ابواب معرفت و موسسه عالی ایوانکی از شهرستان گرمسار ، سه نشر حبله رود، کتاب سمنگان و دانشگاه سمنان، از شهرستان سمنان ، انتشارات دانشگاه صنعتی از شهرستان شاهرود و نشر دانشگاهی دانشگاه دامغان و انتشارات دانشگاههای آزاد در این نمایشگاه حضور می‌یابند.
سرپرست امور چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با یادآوری اینکه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از پانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشت به مدت ١٠ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه معتبر بین‌المللی با شعار "فردا برای خواندن دیر است..."برگزار می‌شود.
دوست‌محمدیان تصریح کرد: بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب واقع در روبه روی حرم مطهر امام (ره) برپا می‌شود.
انتهای پیام / د
برچسب ها: کتاب ، نمایشگاه ، تهران ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.