عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در راستای گرامی داشت حماسه سوم خرداد رایگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از عضویت رایگان در کتابخانه های استان خبر داد و گفت: عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در راستای گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر رایگان می باشد.

وی با اشاره به شرایط عضویت در کتابخانه عمومی و مرکزی استان افزود: متقاضیان با داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی میتوانند در عضویت رایگان شرکت کنند.

علی‌رضا شاه‌ حسینی همچنین تصریح کرد: ثبت نام از کتابخوانان و دوست داران کتاب در کتابخانه های استان آغاز شده وادامه خواهد داشت .

شاه حسینی،  افزایش شمار کتاب‌خوانان و تسهیل در امکان بهره‌مندی از خدمات کتابخانه‌ای  را از  اهداف عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام در روزهای عادی بالغ بر 15 هزار تومان می باشد، گفت: دوست داران کتاب می توانند از این فرصت استفاده کنند و به صورت رایگان عضو کتابخانه شوند.

شاه حسینی با بیان اینکه ۷۱ باب کتابخانه در استان، در حال فعالیت هستند، اظهار کرد:  شهروندان استان سمنان در کتابخانه عمومی، کتابخانه نهادی،  کتابخانه مشارکتی و کتابخانه مستقل عضویت دارند.

شاه حسینی همچنین افزود : کتابخانه مرکزی استان سمنان بالغ بر 6 هزار نفر عضو فعال دارد  .
 وی با اشاره به اینکه روستاهای پرجمعیت استان سمنان دارای کتابخانه می شوند، افزود: کمبود فضای کتابخانه ای، خصوصا در روستاها قابل توجه و تأمل بوده و این مهم فقط با جذب بیشتر اعتبار امکان پذیر است.

 وی بر ایجاد کتابخانه هایی در مسکن مهر و روستای خیرآباد سمنان تاکید کرد و گفت:  باید برای نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی سهیم باشیم.
انتهای پیام/ر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.