سمنان؛

هشت ناشر استان سمنان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

398 عنوان کتاب از ناشران بومی این استان در نمایشگاه امسال تهران عرضه می شود .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرپرست امور چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از حضور قطعی هشت ناشر این استان در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در حوزه کتاب و چاپ و نشر کشور خبر داد.
 شمس ضحی دوست‌محمدیان در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه، اظهار داشت: تا پیش از افتتاح رسمی این نمایشگاه بین‌المللی امکان افزودن ناشران محلی دیگری از استان سمنان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وجود دارد.
وی از شرکت 398 عنوان کتاب از ناشران بومی این استان در نمایشگاه امسال تهران خبر داد و افزود: این تعداد عنوان کتاب در هشت غرفه اختصاصی ناشران استان سمنان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
سرپرست امور چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به شرکت ناشران دانشگاهی این استان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یادآور شد: تاکنون شرکت انتشارات دانشگاه‌های سمنان، صنعتی شاهرود، دانشگاه آزاد سمنان، دانشگاه دامغان در نمایشگاه کتاب تهران قطعی شده است.
دوست‌محمدیان تصریح کرد: انتشارات ابواب معرفت گرمسار، موسسه عالی ایوانکی، حبله‌رود سمنان، کتاب سمنگان سمنان و... از دیگر ناشران بومی حاضر در نمایشگاه کتاب تهران هستند.
وی از برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در کشور و منطقه نام برد و افزود: نمایشگاه امسال برخلاف سال‌های پیش که در مصلی تهران برگزار می‌شد، امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.