مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: راه اندازی ۵۰ خانه ورزش روستایی در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به برنامه های کمیته جوانان این ستاد گفت : گردهمایی بزرگ جوانان و ورزشکاران با هدف همگرایی و ابراز وحدت هرچه بیشتر بین آحاد جامعه و همچنین مشارکت عمومی جوانان در مصالح مملکت اردیبهشت ماه سال آتی در سمنان برگزار می شود.

فرزاد فتاحی افزود: ارگان هایی همچون آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و نظائر آن نقش مهمی در ایجاد همدلی و تعامل خواهند داشت لذا همکاری بین دستگاهی در میان این ارگان ها نیز از تاثیر بسزایی برخوردار است تا شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی در استان مانند حضورپرشور مردمی در انتخابات سال آتی باشیم.

وی تصریح کرد : همگی وظیفه داریم تا عملکرد دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به‌صورت شفاف به مردم بیان کنیم تا بتوانیم در راستای جلب اعتماد عمومی و مشارکت مردم در انتخابات موفق عمل کنیم.

فتاحی در بخش دیگری از سخنان خود، از میزبانی مسابقات بین المللی ووشو در سمنان خبر داد و اظهار داشت : به دنبال برگزاری چنین رویدادهایی با هدف ارتقای نشاط اجتماعی و ترغیب جوانان به ورزش هستیم.

وی افزود: در سال آتی راه اندازی ۵۰ خانه ورزش روستایی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.