معاون فنی‌عمرانی شهردار کرمان با بیان این‌که در تقاطع ولی‌عصر 100 درصد شمع‌ها، 64 درصد فونداسیون‌ها و 20 درصد پایه‌ها اجرا شده است، گفت: در میدان آزادی، از 870 شمع، 570 شمع و هم‌چنین 80 درصد خاک‌برداری‌ها اجرا و قسمت اول سقف زیرگذر استقلال نیز بتن‌ریزی شده است.

تقاطع های شهرکرمان درتکاپوی بهره برداریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا فرقانی افزود: در تقاطع شهید بادپا نیز اولین سرستون اجرا شده و این پل تا آخر سال‌جاری به پایان خواهد رسید.

وی افزود در تقاطع شهدای خلبان هم، 140 شمع اجرا شده است؛ ضمن این‌که برای تملک زمین متعلق به سپاه هم‌چنان در حال مذاکره هستیم.

فرقانی اظهار کرد: اگر در میدان آزادی مشکل تملک حل شود، به جز جابه‌جایی فیبر نوری، دیگر مانعی وجود ندارد.

وی گفت :در هنگام بهره‌برداری نیز قسمت‌های ورودی نیاز به تملک دارد که مناطق شهرداری در حال مذاکره با مالکان هستند تا در هنگام بهره‌برداری از زیرگذر آزادی، با مشکل مواجه نشویم.

معاون فنی‌عمرانی شهردار کرمان بیان کرد: در تقاطع شهدای خلبان هم طی جلسه‌ای که با مسئولان سپاه داشتیم، قول مساعد دادند؛ ضمن این‌که در ادامه، باید ملک سنگ‌بری هم تملک شود که با مالک وارد مذاکره شده‌ایم.

فرقانی افزود: در تقاطع ابوذر نیز مانعی وجود ندارد و کار با سرعت در حال اجراست.
مشرفی رییس شورای اسلامی شهر کرمان هم در ادامه، با بیان این‌که پل سیدی از اولویت بیش‌تری برخوردار است، خواستار ارایه‌ی صورت‌وضعیت‌های این پل از سوی شهرداری شد.

وی افزود: اولویت شورا، خلع‌ید پیمان‌کار نیست؛ بلکه اولویت این است که کار با سرعت انجام شود.

بابایی شهردار کرمان هم در این‌باره گفت: طی دوسه روز آینده، دهنه‌ی دوم پل سیدی به محل حمل می‌شود.
وی درباره‌ی پرداخت پول برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ی پل سیدی گفت: همین که صورت‌وضعیت‌ ارایه شود، پول پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: روگذر ، تملک ، آزادی ، تقاطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار