در گزارشی جدید فاش شد چهل درصد کارگران در فلسطین اشغالی، نصف میانگین دستمزد تعیین شده در این سرزمین‌ها را دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ روزنامه صهیونیستی نشنال نیوز نوشت: در گزارشی به مناسبت روز کارگر، افشا شد که چهل درصد کارگران در اسرائیل، نصف میانگین دستمزد ملی حقوق می‌گیرند. 

روزنامه اسرائیل نشنال نیوز نوشت: در گزارشی به مناسبت روز کارگر، افشا شد که چهل درصد کارگران در اسرائیل، نصف میانگین دستمزد ملی حقوق می‌گیرند. 

در گزارش این روزنامه صهیونیستی آمده است: به مناسبت اول ماه مه [روز کارگر] گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد اسرائیلی‌ها بیشتر کار می‌کنند و دستمزد کمتری دارند. 

در گزارش توزیع درآمد سالانه مرکز آدوا [یکی از سازمان‌های غیردولتی اسرائیل است که بنا بر ادعای بنیانگذاران آن در جهت حمایت از حقوق گروه‌های مختلف اجتماعی تشکیل شده است] آمده است: بیش از چهل درصد کارگرانی که در سال ۲۰۱۳ استخدام شدند تنها چهار هزار و هشتصد و پنجاه و چهار شِکِل در ماه- نصف میانگین درآمد ملی- حقوق گرفتند. 

در ضمن اسرائیل یکی از کشورهای برجسته عضو سازمان توسعه و همکاری اقتصادیOECD است که کارگران را با کمترین میزان دستمزد به خدمت می‌گیرد و در نتیجه آن چیزی که محققان آن را «حداقل سرمایه گذاری بر روی کارگران» می‌نامد- در آموزش حرفه‌ای، شرایط کاری، مکانیزه کردن محیط کار- خلاقیت کارگران در اسرائیل کاهش یافته است. 

سی و شش درصد زنان کارگر دستمزد پایینی دارند. بخشی از این مشکل به این مربوط می‌شود که سال‌ها سرمایه گذاری، پول و زمان زیادی نیاز است تا آموزش کافی به کارگران برای مشاغل با درآمد بالا ارائه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار