اطلاعات سری وزارت امور خارجه کنیا هک شد!

پس از هک شدن اطلاعات وزارت امور خارجه کنیا، اسنادی از این دولت و فساد های موجود در آفریقا فاش شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هکرهای وابسته به گروه هکر های آنانیموس ادعا کردند که یک ترابایت اطلاعات محرمانه و با ارزش وزارت امور خارجه کنیا هک شد.

این حمله که از سوی هکرهای آفریقایی به نام کمپین OpAfrica روی داد، نوعی اعتراض در برابر فسادهای دولتی کنیا بود؛ فسادهایی که از جمله آن می توان به سوء استفاده و کار کشیدن از کودکان اشاره کرد.


اطلاعات سری وزیر امور خارجه کنیا هک شد!

پس از اینکه هکرها اطلاعات وزارت امور خارجه کنیا را در دارک وب پخش کردند، به سادگی در دسترس پایگاه خبری IBT انگلیس قرار گرفت. این مستندات شامل تعداد زیادی فایل PDF و Docx بود که در آن تعداد زیادی گزارش سالانه دولتی، اداری و نامه های غیر رسمی به چشم می خورد.

دارک وب به شبکه‌ای گفته می‌شود که در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد و بیشتر برای مقاصد غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و همهٔ فعالیت‌های آن غیرقابل ردیابی و شناسایی است. در این شبکه اطلاعات جامعی نهفته شده که افراد ناشناس آن‌ها را مدیریت می‌کنند، هکرها، تروریست‌ها و افراد سودجو غالباً این دسته از افراد را تشکیل می‌دهند.

یکی از این نامه ها در رابطه با گزارش داخلی از چند ایمیل سری بود که را رابطه با قضیه فیشینگ صادر شده بودند ولی در کل این اطلاعات موضوع به خصوصی در رابطه با دولت فاش نکرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار