18 کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کسب 9 کرسی باقی مانده استان امروز با یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در آذربایجان شرقی  در يك هزار و 855 شعبه اخذ رای و در شش حوزه انتخابيه و 11 شهرستان استان برگزار می‌شود.
در نتیجه انتخابات امروز در حوزه انتخابيه تبريز، اسكو و آذرشهر چهار نفر و در حوزه‌هاي انتخابيه شبستر، مراغه و عجب‌شير، سراب، اهر و هريس و مرند و جلفا  هر کدام  يك نفر  با آرا مردم به مجلس شورای اسلامی  راه خواهند یافت.
 آذربايجان شرقي داراي 19 كرسي در مجلس شوراي اسلامي است كه در دور نخست از انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفند سال 1394 تكليف 10 كرسي آن مشخص شده است.
در این مرحله در تمامی حوزه‌های انتخابیه از دستگاه‌های احراز هویت استفاده خواهد شد که روند برگزاری انتخابات را تسهیل خواهد کرد.

 رئيس ستاد انتخابات آذربايجان شرقي اعلام كرد : از نخستين ساعات آغاز راي گير تاكنون بيش از 48 هزار نفر در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در شش حوزه انتخابيه استان شركت كردند.
سعید شبستری  تاکید کرد : در اين مرحله از انتخابات افراد مي‌توانند فقط در همان حوزه‌اي كه در مرحله اول راي‌داده‌اند، شركت كنند و راي‌اولي‌ها و افرادي كه در مرحله اول راي نداده‌اند نيز مجاز به شركت در مرحله دوم انتخابات هستند.
 وي با اشاره به اينكه استقبال اوليه مردم از انتخابات مناسب بوده است ،اظهار كرد : كساني كه در مرحله اول انتخابات شركت كرده اند تنها مي توانند در همان حوزه يعني شهرستاني كه راي خود را در صندوق انداخته اند ،راي خود را به صندوق بياندازند .

انتهای پیام/ا
 
 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.