تبریز؛

مردم آذربایجان شرقی با حضور پرشور در انتخابات به ندای رهبری لبیک گفتند

نماینده ولی فقیه در آذرباجیان شرقی گفت: مردم آگاه استان با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند بر اهمیت انتخابات واقف بوده و به نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محسن مجتهد شبستری  امروز با حضور در مسجد انگجی تبریز رأی خود را به صندوق انداخت و از عموم مردم خواست با حضور در شعبات اخذ رأی در ترسیم نقشه‌ی آینده ایران سهیم باشند.

امام جمعه تبریز  با بیان اینکه از ساعات اولیه صبح جمعیت نسبتا گسترده‌ای در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند، اظهار داشت: آذربایجانی‌های ولایتمدار و پیرو خط رهبری بار دیگر به ندای امام خامنه‌ای لبیک گفتند و با مشارکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی بر اهمیت آن صحه گذاشتند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مردم در انتخابات شرکت کردند باید کاندیداها نیز به وعده‌هایی که در زمان تبلیغات داده‌اند عمل کنند و در حل مسایل اقتصادی تلاش مضاعفی داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری مقوله انتخابات را نماد مردم سالاری دانست و ابراز کرد: مردم آگاه با حضور خویش وفاداری‌شان را ثابت می‌کنند و این اعلام موجودیت جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تاکید کرد: این حضور یقینا بازتاب جهانی  خواهد داشت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.