فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: انتخابات پس انداز و حاكميت مردم است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار دكتر "عليرضا صالحی " گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالي ) امسال را سال " اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل" نامگذاري فرمودند.

وی افزود: اين نامگذری نه در شعار و همايش بلكه در قالب اقدام و عمل و جلوگيری از نفوذ دشمن است.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان كرد : منظور مقام معظم رهبري از نفوذ ، نفوذ اقتصادي است ، اقتصاد مقاومتي مربوط به امروز نيست بلكه از صدر اسلام ، دوران انقلاب اسلامي و در هشت سال دفاع مقدس آن را تجربه كرده ايم .

وي با تاكيد بر اينكه پيام اقتصاد مقاومتي اين است كه بايستی كار ها را مردمی كنيم و هر جا مردم مشاركت دارند موفق بوده ايم.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه يكي از نتايج تمسك به قران كريم مقاومت، صبر و شكيبايی است اظهار کرد:طبيعي است كه هدف تحريم دشمنان نوعی فشار آوردن به مردم و مسئولان است.

سردار صالحي در بحث اقتصاد مقاومتي به فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره و تصريح كرد : بايد در بحث اقتصاد مقاومتی در چهار جبهه علمی، فرهنگی، سياسی و اجرايی فعال بود .

اين مقام ارشد انتظامی استان افزود : در عرصه علمي بايد به تحقيق و پ‍ژوهش پرداخت و در عرصه فرهنگی مردم بايد قبول كنند كه اقتصاد غير دينی مسير رهايی و آزادی نيست.

وي با تاكيد بر اينكه كالاهاي خارجي بلای توليدات داخلی است گفت: در عرصه اجرايي اقتصاد مقاومتی، بايد برنامه ريزی كرد و بايد به ظرفيت مردمي ايمان و باور داشت.

فرمانده انتظامي استان زنجان در ادامه، انتخابات را در نظام مقدس جمهوری سلامي فريضه ای از فرائض اسلام بيان كرد و گفت : انتخابات پس انداز و حاكميت مردم است.

سردار صالحي به نقش موثر زنان در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران اشاره و از آمادگی كامل نيروها و پليس برای برگزاری يك انتخابات امن و باشكوه خبر داد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: انتخابات ، حاکمیت ، مردم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.