سیفی گفت: 90 درصد درآمدها از محل سامانه "3090" به باشگاه های فوتبال رسیده است.

سهم فوتبالی‌ها از درآمد 3090 نود درصد است
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیفی مدیرکل بازرگانی صداوسیما با بیان اینکه صداوسیما برابر قانون نمی تواند حق پخش تلویزیونی به بخش خصوصی و سایر بخش ها پرداخت کند افزود:‌ با این حال سازمان کمال همکاری را برای درآمدزایی باشگاه ها و فدراسیون فوتبال داشته است.

وی گفت:‌ سازمان صدا و سیما در بخش سامانه های پیامکی و همچنین تبلیغات محیطی برای اینکه فوتبال درآمد داشته باشد کمک های زیادی کرده است.

مدیرکل بازرگانی صداوسیما افزود: فقط در بخش سامانه پیامکی 9090 مربوط به هواداری تیم ملی در سال 93 حدود 420 میلیارد ریال برای فدراسیون فوتبال آگهی رایگان پخش کرده است.

مدیرکل بازرگانی صداوسیماگفت: درخصوص سامانه 3090 هم که امسال ایجاد شده با پخش تبلیغات آن در رادیو و تلویزیون حدود 350 میلیارد ریال درآمد برای باشگاه ها فراهم شده است درحالی که فقط 10 درصد از مجموع این درآمد به صداوسیما رسیده و 90 درصد آن به باشگاه ها از جمله استقلال، ‌پرسپولیس و تراکتورسازی پرداخت شده است.

وی افزود:‌ همچنین فدراسیون فوتبال از محل تبلیغات محیطی در سال 90 درآمدی بالغ بر 180 میلیارد ریال داشته که این رقم اکنون به 750 میلیارد ریال رسیده است.

مدیرکل بازرگانی صدا و سیما گفت:‌ بطور قطع بخش زیادی از درآمدهای محیطی فدراسیون فوتبال مرهون پخش های زنده و تبلیغات آن در تلویزیون است.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.