مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان زنجان اعلام کرد: ساخت درمانگاه شیمی درمانی مهرانه در زنجان تا دو ماه دیگر آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، وثوق اعلام کرد: احداث فاز دو کلینیک تخصصی مهرانه با اولویت درمانگاه شیمی درمانی با ظرفیت 50 تخت در دو ماه آینده شروع می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که درمانگاه شیمی درمانی تا یک سال آینده به مرحله بهره برداری برسد تا بیماران مبتلا به سرطان بتوانند از خدمات درمانی آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

مدیرعامل انجمن خیرین مهرانه با بیان اینکه طی هماهنگی های لازم که با دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته، تمامی بیمارانی که نیاز به شیمی درمانی سرپایی داشته باشند، در این مرکز از خدمات درمانی آن بهره مند خواهند شد گفت: در نتیجه از تعداد مراجعین به بیمارستان ها کاسته خواهد شد، که این موضوع باری را نیز از دوش مراکز شیمی درمانی دولتی می کاهد.

وی افزود: اولویت های بعدی فاز دو کلینیک مهرانه، بعد از بازدید خیرین فنی و مهندسی از یکی از مراکز پیشرفته درمانی دنیا در خارج از کشور تعیین و بلافاصله عملیات احداث آن اجرا خواهد شد.

وثوق اعتبارات لازم برای احداث پروزه را در حدود پانزده میلیارد ریال برآورد کرد که تمامی این هزینه را یک خیر زنجانی بعد از بازدید از مرکز متقبل شده است.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.