آبادان؛

تدارک 239 شعبه اخذ رأی در ماهشهر، امیدیه و هندیجان

ماهشهر آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات را دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرماندار بندر ماهشهر گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه اندیشیده و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم فراهم شده است.
 منصور قمر افزود: در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی، 239 شعبه در روز انتخابات به منظور اخذ رأی پیش‌بینی شده که از این تعداد 183 شعبه ثابت و 56 شعبه سیار است.
 وی گفت: از مجموع 239 شعبه اخذ رأی، 175 شعبه حوزه شهری و 64 شعبه حوزه روستایی است.
 نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: از این تعداد 103 شعبه مختص شهرستان بندر ماهشهر، 25 شعبه بخش بندر امام، 60 شعبه شهرستان امیدیه، 10 شعبه جایزان، 24 شعبه شهرستان هندیجان، 10 شعبه چم‌خلف عیسی و 7 شعبه نیز مختص بخش جولکی است. قمر به تعداد واجدان شرایط رأی دادن در این حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: 292 هزار و 920 نفر تعداد واجدان شرایط رأی دادن در کل حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی هستند که از این تعداد 202 هزار و 67 نفر متعلق به حوزه انتخابیه شهرستان بندر ماهشهر است.
وی افزود: تعداد رأی اولی‌های کل حوزه انتخابیه 8 هزار و 704 نفر است و از مجموع این آمار تعداد 5 هزار و 996 نفر به شهرستان بندر ماهشهر تعلق دارند.
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر میزان مشارکت در دور نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در کل حوزه انتخابیه 66/38 درصد عنوان کرد و گفت: میزان مشارکت در حوزه انتخابیه ماهشهر 69/50 درصد، هندیجان 70 درصد و امیدیه 59 درصد بوده است.
انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، انتخابات ، تدارک ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.