شعب اخذ رای هندیجان به دستگاه احراز هویت مجهز شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرماندار هندیجان گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کلیه شعب اخذ رای این شهرستان به دستگاه احراز هویت تجهیز و آنلاین خواهند شد.
 احمد جعفری نسب افزود: انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با استقرار ۳۴ دستگاه احراز هویت در شعب اخذ رای این شهرستان برگزار می‌گردد.
وی گفت: در انتخابات دهم اردیبهشت برای نخستین بار در شهرستان کلیه شعب به دستگاه احراز هویت تجهیز می‌شوند و با استفاده از این دستگاه فرایند استعلام شماره ملی و ارسال صورتجلسه به وزارت کشور انجام و دیگر نیازی به رایانه نخواهد بود.
 فرماندار هندیجان تعداد عوامل اجرایی این انتخابات را یکهزار و ۲۰۰ نفر اعلام وافزود: امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در هندیجان فراهم شده و این شهرستان جهت برگزاری با شکوه انتخابات مهیا و آماده است.
 جعفری نسب با اشاره به شروع تبلیغات انتخابات گفت: هواداران کاندیدا‌ها در تبلیغات و به خصوص در فضای مجازی اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
 براساس اعلام نتایج مرحله اول در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان حبیب آقاجری و علی گلمرادی به دور دوم انتخابات در این حوزه راه یافتند.
شهرستان هندیجان به همراه شهرستان‌های ماهشهر و امیدیه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی می‌باشد و با جمعیت ۴۵ هزار نفر در جنوب خوزستان واقع شده است. مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، انتخابات ، شعب ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.