بیکاری و اشتغال زایی در ماهشهر معضل اصلی این شهرستان است.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ کاندیدای راه یافته به دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس گفت: به وسعت ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در حوزه انتخابیه؛ مشکل معیشت و بیکاری در بین احاد مردم وجود دارد.
 علی گلمرادی افزود: اولین و مهم‌ترین مشکلی که اکثر مردم حوزه انتخابیه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ مشکل بیکاری و اشتغال زایی و بعد از آن مشکل معیشتی است که این مساله با وجود صنایع نفتی و پتروشیمی و همچنین شرکت‌های عظیم و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای که حوزه انتخابی دارد؛ متاسفانه باید به صراحت عنوان کنم که بدون شک به وسعت ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در حوزه انتخابیه؛ معیشت و بیکاری وجود دارد.
وی گفت: باید بر اساس نیاز سنجی و خواسته‌های مردم قدم برداشت اما علیرغم تلاش‌ها و خدمت‌های صورت گرفته از طرف مسئولان و با وجود این همه فرصت و امکانات فراوان؛ اقدامات انجام شده در طی سنوات گذشته نتایج مطلوبی را به همراه نداشته است.
کاندیدای راه یافته به دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس همسو بودن با برنامه‌ها و سیاست‌های دولت را با اهمیت شمرد و افزود: قطعا «تن‌ها راه گرفتن امتیاز و خدمات از دولت برای حوزه انتخابیه و منطقه؛ تعامل دو سویه با دولت تدبیر و امید و وزاری آن خواهد بود.
 گلمرادی گفت: در دولت تدبیر و امید دیگر شعار کار ساز نیست و باید عملگرا باشیم. باید کار کرده باشیم و کارنامه کاری داشته باشیم.
وی افزود: در این مدت که در بین مردم فهیم و آگاه حوزه انتخابیهٔ خود بودم و با رصد کردن شرایط منطقه و شنیدن دغدغه‌های معیشتی و عمرانی مردم به ویژه جوانان جویای کار، فرهنگیان محروم شده و همچنین کارگران و کارمندان صنایع پتروشیمی و مناطق ویژه با صدای خسته و انتقادی آن‌ها رو به رو شدم که خواستار احقاق حقوق از دست رفته خود در این چند سال اخیر شدند. انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.