فرمانداری ماهشهر برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار ماهشهرگفت:فرمانداری این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ماهشهر، هندیجان، امیدیه، جایزان، بندر امام از آمادگی کامل برخوردار است.
سالم عبادی افزود: همانطور که مرحله گذشته انتخابات با مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی، ادارات و سازمان های مختلف و با درایت و تدبیر فرماندار شهرستان برگزار شد در این مرحله نیز با نظم و ترتیب خوبی شاهد برگزاری انتخاباتی در خور شان خواهیم بود.
وی گفت: در جلساتی  که طی هفته گذشته با عوامل و نیروهای مرتبط شورای تامین و هیئت اجرایی برگزار شد راهکارهای مختلف برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.
فرمانداری ماهشهرافزود: در یکی از این جلسات که هر دو نامزد انتخابات به مرحله دوم راه یافته نیز حضور داشتند، تذکرات و پیشنهادات لازم با در نظر گرفتن رفاه و آسایش مردم در حوزه های انتخاباتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
 عبادی در خصوص برگزاری انتخابات در این مرحله گفت: ۱۲۸ شعبه با همکاری بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر اعم از عوامل اجرایی و سایر نیروهای مرتبط دردهم اردیبهشت ماه جاری کار برگزاری انتخابات را از سر خواهند گرفت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.