معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از اعزام هنرمندان و صنعتگران استان به نمایشگاه بین‌المللی روسیه در مسکو خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پروانه حیدری گفت: صندوق کارآفرینی امید به صنعتگرانی که قصد شرکت در نمایشگاه‌های صنایع دستی مسکو و نمایشگاه بین المللی مصلی امام خمینی(ره) تهران در سال جاری را داشته باشند تسهیلات با سود 4 درصد پرداخت می‌کند.

حیدری افزود: با هماهنگی‌هایی که از سوی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی با صندوق کارآفرینی امید صورت گرفته، این صندوق قرار است تا سقف 100 میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره با سود 4 درصد در اختیار متقاضیان شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی کشور روسیه مسکو و پنجمین نمایشگاه بین المللی کشور در مصلی امام خمینی(ره) قرار دهد.

وی با بیان اینکه پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی کشوراز تاریخ 5 تا 10 خرداد و نمایشگاه بین المللی مسکو در تاریخ 23 تا 27 تیرماه برگزار می‌شوند، تصریح کرد: کلیه هزینه‌های حضور در این نمایشگاه‌ها بر عهده متقاضیان است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، افزود: با توجه به تسهیلات ارایه شده فرصت مناسبی ‌است تا صنعتگران با حضور در این نمایشگاه‌های بین المللی توانمندیهای خود را به معرض نمایش بگذارند.

حیدری تصریح کرد: متقاضیان تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا درخواست‌های خود را برای شرکت در این نمایشگاه‌ها در اختیار معاونت صنایع دستی استان قرار دهند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.