کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی گفت: نباید تمام مشکلات شهرستان سنقروکلیایی را به "بن بست" بودن این شهرستان گره بزنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه استان کرمانشاه مشکلات و معضلات بسیاری دارد، بزرگترین مشکل استان را بیکاری عنوان کرد و افزود: متاسفانه شاهدیم که کارگاه‌های تولیدی استان به حالت نیمه تعطیل است و بیکاری در استان به صورت یک معضل جدی بیداد می‌کند.

وی به ناهماهنگی مسئولان اجرایی استان اشاره کرد و افزود: در کنار این ناهماهنگی، مشکل دیگر استان عدم ارتقاء بودجه آن در نظام برنامه و بودجه کشور در سالهای آخیر است.

حسینی کیا افزود:استان کرمانشاه به نوعی مرکزیت غرب کشور را داشته و از طرفی در مسیر بزرگراه کربلا قرار دارد و وجود امکانات در آن می‌تواند ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغالزایی بسیاری را برای استان ایجاد کند.

وی گفت:با توجه به مرز گسترده استان با کشور عراق و با توجه به پتانسیل‌هایی که در بحث ترانزیت کالا داریم، باید بیشتر از اینها جایگاه استان در نظام برنامه و بودجه دیده می‌شد.

حسینی کیا همدلی و هماهنگی مسئولان و افزایش قدرت چانه زنی آنها در گرفتن بودجه و امکانات از دولت را از جمله راهکارهای موثر در رفع مشکلات و معضلات استان عنوان کرد و افزود: در کنار این دو باید به خاطر داشته باشیم که چشم امید ما نباید تنها به دولت باشد و باید هر چه سریعتر بستر لازم برای فعالیت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان فراهم شود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تمام ، مشکلات ، سنقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.