قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: در صورت تامین بسترهای لازم برای آشیانه بالگرد، تخصیص بالگرد امدادی به استان مرکزی در اولویت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مرتضی سلیمی در ساوه با اعلام این خبر گفت : توان عملیاتی سازمان امداد و نجات هلال احمر نیازمند بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان و ارزیابان خبره است.

سلیمی افزود: بازآموزی دوره های تخصصی امداد و نجات با محوریت تجربه های پیشکسوتان اهرمی موثر در ارتقای کیفیت ماموریت های هلال احمر است.

وی ادامه داد: منشور عملیاتی منسجم امداد و نجات در هلال احمر به صورت یک اولویت برنامه دار پیگیری می شود که به طور یقین نتایج آن افزایش قدرت و توان نیروهای امداد در مواقع بحران است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: تیم های حمایت روانی به زودی در همه استان ها مستقر می شوند که این تیم ها متشکل از پزشک روانشناس و روانکاو است که می تواند یاریگر توانجویان باشد.

سلیمی خاطرنشان ساخت: بهسازی و نوسازی پایگاه های امدادی و امکان سنجی برای ایجاد دیگر پایگاه های مورد نیاز از اولویت های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.