رئیس جمهور و برخی از وزرای در آخرین مرحله از سفرهای هیئت دولت به استان های کشور به استان مرکزی سفر می کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: سفر   رییس جمهور به استان مرکزی، آخرین سفر استانی وی است و این مساله یک نقطه ضعف برای استان مرکزی به شمار می رود چون با توجه به وضعیت اعتباری دولت و نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری، دستاوردهای این سفر چندان مشخص نیست.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان مرکزی طی دو سال گذشته، چندین بار از هیئت دولت به منظور سفر به استان مرکزی دعوت کرده بودند، افزود: دلایل تاخیر در انجام این سفر هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و انتظار می رفت سفر استانی رییس جمهور به زادگاه و استان  امام خمینی(ره) که دارای علما و چهره های ماندگار و بزرگی است، زودتر انجام شود.

وی از برخی از همشهریان محلاتی که در دولت حضور دارند، گلایه کرد و افزود:  انتظار می رفت که این مسئولین در زمینه تعجیل سفر رییس جمهور به استان مرکزی نقش آفرینی کنند که این اتفاق صورت نگرفت و همچنین با وجود درخواست از این مسئولین برای اخذ دستوراتی از وزرا به منظور توسعه منطقه، هیچ اقدامی از این افراد در این خصوص مشاهده نشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث دانشکده پرستاری در منطقه خاطرنشان کرد: ردیف این دانشگاه به مدت سه سال است که اخذ شده ولی به دلیل محدودیت جمعیت زیر صد هزار نفر در محلات و دلیجان عملیاتی نشده است.

سلیمی افزود: به دنبال این موضوع هستیم که این دانشکده به صورت مشترک مابین دلیجان و محلات در نیم ور احداث شود تا محدودیت جمعیتی آن برطرف شود ولی تاکنون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور این مساله را تایید نکرده است.

انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.