مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: جامعه باید با فرهنگ سازی به این نقطه برسد که قرآن فقط خاص مجالس عزا نیست و باید در تمام امور زندگی به آن توجه شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سید محمدباقر حسینی‌اراکی از برگزاری مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 31 اردیبهشت تا 20 خردادخبر داد و گفت:ثبت نام از متقاضیان از 14 فروردین ماه آغاز شده و تا زمان برگزاری مسابقات ادامه می‌یابد.


وی با بیان اینکه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 20 تیر آغاز و تا 12 شهریورماه ادامه پیدا می‌کند افزود:برگزاری مرحله کشوری این مسابقات در 25 مهر تا هفتم آبان ماه به میزبانی گیلان است.

حسینی‌اراکی با بیان اینکه استان کرمانشاه در چهار سال گذشته 36 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم سهمیه داشته است گفت: امسال سهمیه استان کرمانشاه 9 هزار نفر در نظر گرفته شده که پیش بینی می شود تعداد ثبت نامی‌های استان در طرح تربیت حافظان قران به یازده هزار نفر برسد


حسینی‌اراکی درپایان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه وقف جدید در استان داشته‌ایم، این موقوفات را شامل سه باب زمین دانست و افزود: همچینین از ابتدای امسال تاکنون سه مورد اهدای نیسان، تلویزیون "ال ای دی" و چند تخته فرش تحت عنوان طرح مودت در استان داشته‌ایم.


انتهای پیامج

برچسب ها: کرمانشاه ، قرآن ، اوقاف ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.