مسئول روابط عمومی شهرداری استان زنجان از پروژه های شاخص بودجه سال 95 شهرداری زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، مرادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به برخی از پروژههای شاخص شهرداری اشاره کرد.

وی بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از تقاطع غیر همسطح حضرت سید الشهداء، بازگشایی محور زینبیه غربی حد فاصل خیابان شهدا تا خیابان شهید مطهری و بازگشایی محور امتداد خیابان 7 تیر تا خیابان شهدا از پروژه های شهرداری در سال جاری می باشد.

مسئول روابط عمومی شهرداری استان زنجان اضافه کرد: احداث بلوار 35 متری نینوا به طول 5/1 کیلومتر، احداث بلوار 35 متری خیابان اول کوی کارمندان، ادامه بازگشایی خیابان های اطراف و داخل پادگان و همچنین احداث پارکینگ طبقاتی خیابان سعدی نیز شامل این پروژه ها می باشد.

مرادی در ادامه اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک شهرداری زنجان، تکمیل ساختمان سالن مدیریت بحران در پارک بانوان و نیز تکمیل و بهره برداری از 15 پارک محله ای – ناحیه ای و آغاز عملیات اجرایی پارک جدید در الویت های پروژه های سال جاری می باشد.

وی در پایان افزود: ساماندهی معابر و احداث فضای سبز خطی حد فاصل خیابان منتظری تا انتهای اراضی شورجه و همچنین ساماندهی فضای سبز مابین میدان شیلات تا میدان پرویت اعتصامی را نیز از پروژه های شاخص سال 95 شهرداری برشمرد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.