حمدی ن‍ژاد: اردو نرفتن نفت جزو اصول حرفه ای فوتبال نیست

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: هر چند نفت در هفته های اخیر با وجود اردو نرفتن نتایج خوبی گرفته اما برگزار نشدن اردوی پیش بازی جزو اصول حرفه ای فوتبال نیست.

حمدی ن‍ژاد: اردو نرفتن نفت جزو اصول حرفه ای فوتبال نیستوحید حمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تصمیم بازیکنان نفت تهران برای به اردو نرفتن تا پایان لیگ، اظهار کرد: در جریان قطعی شدن این موضوع نیستم اما اگر به اردو نرفتن بازیکنان تیمی پیش از برگزاری یک بازی حساس جزء اصول حرفه ای فوتبال دنیا باشد، ما هم تابع این اصول می شویم و به اردو نمی رویم. اما باور کنید جمع شدن بازیکنان یک تیم برای رفتن به ورزشگاه در روز بازی در فوتبال آماتور و محلات هم وجود ندارد.

وی افزود: کاش زمانی که مشکلات مالی بازیکنان نفت را به جایی رسانده که حرف از نرفتن به اردو می زنند، دست کم مسئولان واکنشی نشان داده و تا حدوی به  تیم توجه کنند. شاید نتیجه گرفتن ما در بازی هایی که اردو برگزار نمی کنیم، مسئولان را بدعادت کرده باشد و آن ها فکر می کنند که تا پایان لیگ می توان با نبودن امکانات نتیجه گرفت اما تعصب و غیرت بازیکنان و کادرفنی تا جایی جواب می دهد. اگر بازیکن با فکر خراب وارد زمین شود این امر ناکامی نفت را به همراه دارد.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: قرار بود مطالبات اعضای تیم نفت قبل از تعطیلات نوروز پرداخت شود اما در حالی که یک ماه از عید گذشته، هیچ پولی دریافت نکرده ایم. نفت برای تداوم موفقیت نیاز به فراهم شدن امکنات، تزریق بودجه و برگزاری اردو دارد. این مسائل جزء بدیهیات فوتبال حرفه ای است اما می بینید که ما از این اصول اولیه فوتبال بی بهره هستیم. متاسفانه این مشکل در بین بیشتر تیم های ایرانی و حتی تیم ملی کشورمان وجود دارد. زمانی که ما ادعای (( آقایی )) در فوتبال آسیا را داریم، باید امکاناتمان در حد این ادعا باشد.

حمدی ن‍ژاد در خصوص وضعیت تیم نفت در آستانه هفته 27 لیگ برتر، اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات نفت در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و حتم بدانید در صورت تداوم این همدلی و رفاقت بین بازیکنان، به راحتی سهمیه آسیا را کسب می کنیم.

مدفع تیم فوتبال نفت تهران درباره احتمال فروش امتیاز این باشگاه، بیان کرد: من چندان با فروش نفت موافق نیستم چرا که تیم های خصوصی تنها در سال اول حضور خود نتیجه می گیرند و پس از آن با مشکلات متعددی مواجه می شوند. پاس تهران نمونه کامل ناکامی در انتقال و فروش تیم های تهرانی است که از قهرمانی در لیگ برتر به تلاش برای سقوط نکردن به لیگ دسته 2 رسیده است. دست کم اگر با فروش نفت، امتیاز این تیم در تهران بماند می توان به تداوم  روزهای خوب  امیدوار ماند. تیم ما بازیکنان با استعداد را به فوتبال ملی در رده های سنی مختلف کرده و درست نیست که با چنین  مشکلاتی مواجه باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، نفت ، حمدی نژاد ، پول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار