تعطیلی دو روزه تمرینات نفت تهران

ایرانیان: شکایتی نسبت به فحاشی علیه منصوریان نداریم

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت : با وجود فحاشی صورت گرفته علیه سرمربی نفت در دیدار با استقلال خوزستان هیچ شکایتی از هواداران نخواهیم کرد.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در باره دلیل بازنگشتن تیم نفت به تهران پس از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: بلیت بازگشت به تهران، ساعاتی  پس از بازی با استقلال خوزستان را تهیه کرده بودیم اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارندگی شدید پرواز ما به تهران لغو شد اما پس از مساعد شدن شرایط جوی اهواز شب گذشته به تهران بازگشتیم. کادرفنی ترجیح داد به دلیل خستگی ناشی از این سفر تمرینات نفت دوروز تعطیل شود. تمرینات ما از یکشنبه هفته جاری برای آمادگی تیم جهت  دیدار با سپاهان از هفته 27 لیگ برتر پی گیری می شود.

وی در باره فحاشی هوادران استقلال خوزستان به سرمربی نفت بیان کرد : با وجود اینکه منصوریان بارها اعلام کرده در صحبت های قبلی خود قصد هیچگونه توهینی به عرب زبانهای کشورمان ومردم خونگرم اهواز را نداشته اما برخی تماشاگرنماهای این شهردردیدار نفت واستقلال خوزستان بازهم علیه سرمربی ما الفاظ زشتی رابه کار بردند. البته نیروهای امنیتی ورزشگاه غدیر اهواز برای جلوگیری از حواشی اینچنینی تلاش زیادی کردند اما به ناحق علیه منصوریان فحاشی شد. با این وجود هیچ شکایت واعتراضی نسبت به این موضوع نداریم.

سرپرست تیم نفت تهران ادامه داد: نفت مقابل استقلال خوزستان نمایش خوبی داشت ودر طول این دیدار چندین موقعیت مسلم گل زنی روی دروازه حریف ایجاد کرد . اگر کمی خوش شانس بودیم با استفاده از موقعیت های گل زنی می توانستیم استقلال خوزستان راشکست داده وبا دست پراززمین خارج شویم.

ایرانیان درباره شانس نفت برای کسب سهمیه آسیا اظهارداشت: رسیدن به قهرمانی وکسب سهمیه آسیا کار دشواری است به خصوص اینکه پرسپولیس بابرد در دربی به مدعی قهرمانی تبدیل شده است با این وجود نفت در 4 بازی آتی خود با تمام قدرت شرکت می کند وامیدزیادی به کسب سهمیه آسیا داریم. به عنوان سرپرست تیم نفت ازتمام عوامل کادرفنی ، پزشکی وبازیکنانم تشکر می کنم که با دست خالی عملکرد شایسته ای را در لیگ برتر ثبت کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار