ایرانیان: مشکلی با تغییر زمان دیدار با پدیده نداریم/ بازیکنان نفت برای خانواده های خود بازی می کنند

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران ضمن اعلام موافقت این باشگاه با تغییر زمان دیدار مقابل پدیده اظهار کرد: بازیکنان نفت مشکلات مالی را از اولویت خارج کرده و برای حفظ آبروی خود و خانواده هایشان بازی می کنند.

رحیم ایرانیان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص تغییر زمان دیدار تیم های نفت تهران و پدیده مشهد از هفته 25 لیگ برتر گفت : قرار بود این بازی یک شنبه 22 فروردین در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود اما طبق درخواستی که باشگاه پدیده مبنی بر تغییر زمان دیدار و جلو افتادن یک روزه آن به سازمان لیگ ارائه کرده بود، باشگاه نفت نیز در نامه ای رسمی موافقت خود را با تغییر زمان بازی اعلام کرد و دیدار نفت و پدیده شنبه 21 فروردین برگزار می شود.

وی افزود: کادرفنی نفت مشکلی با تغییر زمان بازی ندارد، چرا که احتمال این موضوع را می دادیم و امور تاکتیکی تیم برهمین اساس برنامه ریزی شده بود. امیدوارم با برتری مقابل حریف مشهدی به روند خوب نتیجه گیری ادامه داده و خود را بیش از گذشته به جمع مدعیان نزدیک کنیم.

ایرانیان درباره وضعیت تیم نفت اظهار کرد: به هر حال وضعیت مالی باشگاه نفت مانند قبل از تعطیلات نوروز به شکل اسفناکی پیش می رود. هیچ پیشرفتی در این باره حاصل نشده و بازیکنان و کادرفنی همچنان چشم انتظار تزریق بودجه و خروج از بن بست مالی هستند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: با وجود این مشکلات می بینید که نتایج تیم ما هر هفته بهتر می شود و این نشان از غیرت و تعصب کادرفنی و بازیکنان دارد.بازیکنان نفت برای حفظ آبروی خود و خانواده هایشان به میدان می روند و باور کنید مسائل مالی در حال حاضر از اولویت نفتی ها خارج شده است. آن ها هدف بزرگی چون کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ برتر را دنبال می کنند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار