ایرانیان: جواب خوردبین را نمی دهم

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: صحبتی درباره اظهارات خوردبین ندارم اما در سازمان لیگ وی را در جریان مشکلات باشگاه نفت قرار می دهم.

ایرانیان: جواب خوردبین را نمی دهمرحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پایان طلسم تیم فوتبال نفت تهران در برگزاری اردوی پیش بازی، گفت: خوشبختانه با کمک 25 میلیونی سازمان لیگ، مقدمات رفتن تیم نفت به اردوی پیش بازی مقابل پرسپولیس فراهم شد تا پس از مدتها بتوانیم قبل از یک بازی لیگ برتری به اردو برویم.

وی افزود: بر همین اساس پس از پایان تمرین فردای خود که از ساعت 15 در ورزشگاه نفت تهرانسر، برگزار می شود به هتل استقلال می رویم تا نفت پیش از بازی حساس با پرسپولیس آرامشی نسبی را به دست آورد.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره اعتراض محمود خوردبین به کمک شدن نفتی ها از سوی سازمان لیگ، بیان کرد: من با خوردبین رفاقت دارم و نمی خواهم با جواب دادن به سرپرست پرسپولیس در آستانه این بازی، تنش ایجاد کنم. فردا خوردبین را در سازمان لیگ می بینم و وی را در جریان مشکلات باشگاه نفت قرار می دهم.

وی درباره وضعیت تیم نفت پیش از این بازی حساس، اظهار کرد: خوشبختانه تیم تمرینات خوبی رادنبال می کند و بدون محروم یا مصدوم به مصاف پرسپولیس می رویم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در پایان، خاطر نشان کرد: با این کمک ها مشکلی از تیم نفت حل نمی شود. به حدی مشکل داریم که با این پول ها تنها می توانیم یک شب به اردو برویم. بازیکنان نفت فقط با انگیزه و برای حفظ اعتبار و آبروی خود به میدان می روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار