مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای رسیدن به قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا 6 فینال را پیش رو داریم.

وحید حمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم نفت تهران پیش از دیدار با پدیده مشهد اظهار کرد: هر چه به اواخر فصل نزدیک می شویم بازی ها ها دشوار تر می شود، هر چند تیم نفت با مشکلات مالی فراوانی مواجه است اما خدا را شاکرم که تمام بچه ها همدل و هم قسم شده اند و امیدوارم با انجام یک بازی خوب با دستی پر از زمین خارج شویم.
 
مدافع با تجربه نفت درباره احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر بیان کرد: شاید با توجه جایگاه نفت در جدول، وقتی ما از قهرمانی تیممان صحبت می کنیم، شاید برخی بگویند دل نفتی ها خوش است اما همان طوری که سپاهان در لیگ چهاردهم با 7 برد متوالی در هفته آخر به قهرمانی دست یافت، این امر برای تیم ما نیز دور از دسترس نیست. فکر می کنم بردن پدیده گام اول برای رسیدن به این هدف است.
 
حمدی نژاد درباره تیم پدیده گفت: شاگردان رضا مهاجری نشان داده اند تیم سرسختی هستند که فوتبال خوبی بازی می کنند، نتایج هفته های اخیر پدیده نشان از کیفیت بالای این تیم دارد. به طور حتم نفت کار سختی برای کسب 3 امتیاز خواهد داشت و تنها دوندگی و تلاش می تواند ما را به هدفمان نزدیک کند.
 
وی ادامه داد: در تیم نفت به دلیل مشکلات مالی حاشیه هایی وجود داشت که این امر را به شکل مناسبی بین خود حل کردیم. این که یک تیم لیگ برتری در 2 دیدار اردوی پیش بازی برگزار نمی کند، نشان از بحرانی بودن وضعیت دارد اما زمانی که بازیکنان نفت فهمیدند در باشگاه پولی وجود ندارد با تلاش و تمرکز گام به گام خود را به مدعیان نزدیک کردند. تمام این 6 دیدار برای ما حکم فینال را دارد و با تمام توان برای رسیدن به هدف خود به میدان می رویم.
 
مدافع نفت تهران در خصوص تمرین نکردن ارسلان مطهری، بیان کرد: این بازیکن به دلیل مشکلات مالی در شهرستان نزد خانواده خود حضور دارد و در روزهای اخیر در تمرینات نفت شرکت نکرده است اما به نظر من این حرکات چندان خوب نیست چرا که مشکل مالی تنها برای یک بازیکن وجود ندارد و ارسلان باید با کنار گذاشتن این اشتباه بچه گانه با تصمیم کادرفنی به زودی در تمرینات ما حضور یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار