فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگيری سارق آپارتمان های شهر کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ رضا شيرزادی گفت: در پی چندين فقره شکايت مردمی مبنی بر سرقت از آپارتمان های نقاط مختلف شهر ، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی گفت: با بررسی شيوه سرقت ها و زمان وقوع آنها و همچنين تحقيقات ميدانی مشخص شد که سرقت ها همه به يک شکل و از سوی يک نفر صورت گرفته است.
اين مقام انتظامی اظهار داشت: به منظور شناسايی و دستگيری سارق، اطراف آپارتمان های مناطق مختلف و محدوده آن به صورت شبانه روزی تحت کنترل نامحسوس ماموران گشت کلانتری  قرار گرفت تا اينکه پس از مدتی به مرد جوانی که در چند روز گذشته به صورت مشکوک در حال رفت و آمد در مجتمع مسکونی درحوزه کلانتری 26 آزادگان مظنون شدند.
وی افزود: مأموران پس از زیر نظر قرار دادن حرکات و رفتار آن مرد جوان، متوجه شدند که وی به بصورت مشکوک وارد آپارتمان ها شده و اقدام به باز کردن درب انباری منازل مسکونی می کند که در اين لحظه مأموران با يک اقدام غافلگيرانه وی را دستگير و برای توضيحات بيشتر به کلانتری مربوطه دلالت دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: متهم در بازجويی های مأموران در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما در مواجهه با مستندات موجود و روبرو شدن با صاحب آپارتمانی که قصد سرقت از آنجا را داشت به جرم خود اعتراف کرد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، سرقت ، سریالی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.