معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال جاری در طرح کرامت رضوی هفته ای 4 کاروان 950 نفره به مشهد مقدس اعزام می شوند که این اعزام ها از 15 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز خواهد شد. .

اعزام هفته ای 4 کاروان به مشهد مقدسبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور اعتصامی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در طرح کرامت رضوی هفته ای 4 کاروان 950 نفره به صورت کاملا رایگان در سال جاری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: اعزام افراد در طرح کرامت رضوی از 15 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

اعتصامی در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر این‌که چرا برخی از کارکنان تامین اجتماعی دارای اخلاق حرفه ای نبوده و بسیار تند با ارباب رجوع برخورد می کنند، افزود : متاسفانه رفتار غیر حرفه ای بیماری است که در جامعه ما وجود دارد و ما در تلاشیم تا با اصلاح چنین برخوردهایی، نظام وظیفه مداری را به سمت مشتری مداری سوق دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامبن اجتماعی ادامه داد: در همین راستا مزایای تشویق و تنبیه را برای کارکنان سازمان در یک بسته کامل برنامه ریزی و تنظیم کرده ایم.

وی با اشاره به برنامه ریزی در خصوص احداث مدرسه تامین اجتماعی تاکید کرد: طرح احداث مدرسه تامین اجتماعی آماده شده است که در حال حاضر برای تایید ،باید در اختیار مراجع تصمیم گیری و هیئت مدیره قرار گیرد و پس از تدوین و تصویب با همکاری وزارت آموزش و پرورش، در سال 96، زمینه رشد بهتر برای فرزندان کارگران فراهم می‌شود.
  
اعتصامی با اشاره به حوزه کارفرمایان تاکید کرد: جمعیت کارفرمایان تامین اجتماعی بسیار مظلوم واقع شدند چرا که با وجود شرایط سخت تحریم آن‌ها توانستند خط تولید خود را حفظ کنند .

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی نیز با بیش از  54 هزار میلیارد تومان اعتبارات و کار گسترده فرهنگی توانست در سال 94 این سازمان را اداره کند که این خود نوعی اقتصاد مقاومتی است.

اعتصامی در خصوص طرح بصیرت علوی بیان کرد: این طرح در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت که 8 هزار نفر بازنشسته به همراه همسر خود در نیمه دوم اردیبهشت ماه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: وام دریافتی در نظر گرفته شده برای هر نفر در این طرح، یک میلیون تومان بوده است که در حال حاضر به دو برابر ارتقا یافت.

اعتصامی با اشاره به طرح نسیم سلامت افزود: این طرح در سال گذشته در قالب المپیاد ورزشی و ورزش همگانی آغاز شد و در سال جاری با هماهنگی حوزه ورزشی و فدراسیون کارگری جمهوری اسلامی ایران ، شاهد برنامه ریزی نوین تری در این زمینه خواهیم بود.

اعتصامی در خصوص احداث خانه مهر برای بازنشستگان و مستمری بگیران تاکید کرد: خانه مهر در 5 استان کشور احداث شد که اکنون دراختیار بازنشستگان قرار گرفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار