معاون دانشجویی جوانان جمعیت هلال احمر، از برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی رضوی کانون طلاب و دانشجویان کشور همزمان با دهه کرامت خبر داد.

 امیر للگانی معاون دانشجویی جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: اردو‌های فرهنگی و آموزشی رضوی کانون طلاب و دانشجویان و اعضای شورای اجرایی کانون‌ها همزمان با دهه کرامت در استان خراسان رضوی و مشهد مقدس برگزار می‌شوند.
 
وی ادامه داد: در این طرح همزمان با دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(ص) تا میلاد امام رضا(ع) از 6 تا 16 شهریور‌ماه در مشهد مقدس در دست اجرا است.
 
للگانی اظهار داشت: در این طرح بیش از 9 هزار نفر در سه گروه اعضای شورای اجرایی کانون‌ها کانون طلاب و دانشجویان همزمان با دهه کرامت در اردوهای فرهنگی و آموزشی رضوی شرکت می کنند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی رضوی با حضور اعضای شورای اجرایی کانون‌ها، کانون طلاب و دانشجویان کشور، حضور 3 هزار  طلاب، 3هزار دانشجو و 3 هزار اعضای شورای اجرای کانون در سراسر کشور، از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
للگانی خاطرنشان کرد: اردوهای فرهنگی و آموزشی رضوی در دو بخش  در اردوهای مهر بند انزلی و اردوگاه مهر استان کرمانشاه همزمان با اردوهای فرهنگی و آموزشی رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: اردو ، طلاب ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار