سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: هنوز برنامه ای برای تیم فوتسال بزرگسالان نداریم و حتی امکان کناره گیری فرش آرا از رقابت ها وجود دارد.

مرتضایی: امکان کناره گیری مان از رقابت های لیگ برتر هم وجود داردمجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: در حال حاضر تمام افکارم به عنوان شخص اول فنی  فوتسال به لیگ برت امید ها معطوف است تا بتوانیم عملکرد شایسته ای داشته باشیم. از سوی دیگر وضعیت بخش آکادمی باشگاه نیز مشخص شده است پس سکوتمان به عدم فعالیت ارتباطی ندارد ما مانند همیشه با برنامه کارهای خود را پیش می بریم اما تا کنون تصمیمی در خصوص تیم بزرکسالان فوتسال اتخاذ نشده است.

وی افزود: با شرایط کنونی باشگاه و با توجه به وضعیت این سالهای لیگ برتر حتی امکان کناره گیری فرش آرا از لیگ برتر هم وجود دارد تا با انصراف از رقابت های این رده در دیگر قسمت ها فعال باشیم البته تمام تصمیمات به تشکیل جلسه هیات مدیره و همچنین جلسه مشترک آنها با هیات فوتبال و اداره ورزش خراسان بستگی دارد، اکنون باید انتظار هر اتفاقی را داشته باشیم اما تصمیم نهایی در خصوص بقاء تیم یا اهداف مدیدران برای سطح رقابت های این فصل به زمان آغاز این جلسات که احتملا  15 روز دیگر است موکول می شود.

مرتضایی در ادامه بیان داشت:شاید دلیل این تصمیمات همین برنامه های نا مشخص باشد اینکه  با وجود اعلام تارخ آغاز لیگ  از سوی کمیته فوتسال هنوز  تیم ها به این تاریخ مشکوک هستند و نمی دانند رقابت ها تیر ماه آغاز می شود یا امکان تعویق در برنامه ها وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار