تیم فرش آرا مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور موفق شد تاسیسات دریایی را در خارج از خانه متوقف کند.

مجید مرتضایی سرمربی جوان تیم فوتسال فرش آرای مشهد پس از تساوی خارج از خانه با تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  به اعتقاد من در این بازی مستحق پیروزی بودیم. درست است که تیم تاسیسات دریایی اولین گلها را زد اما به گواه آمار مالکیت توپ و موقعیت های بدست آمده تیم ما باید پیروز میدان می شديم. ما نبض بازی را در اختیار داشتیم و بازی بسیار فیزیکی ای انجام شد که در نتیجه تیم تاسیسات پنج خطا شد.
 
وی افزود: در صحنه مشکوکی که در ۳ ثانیه مانده به پایان بازی رخ داد، به نظرم اگر داور درست تشخیص می داد، ما باید به یک پنالتی می رسیدیم. در این لحظه وحید شمسایی با دست روی توپ تاثیر گذاشت که اگر داور خطا می گرفت ما اکنون برنده دیدار بودیم و وحید هم از زمین اخراج می شد اما این صحنه را هر داوری نمی تواند به درستی سوت بزند چون در آن لحظه برای قضاوت باید بسیار جسور و شجاع بود. البته معتقدم این تنها اشتباه داور در این بازی بود.
 
مرتضایی در خصوص مصدومیت دروازبان حریف گفت: خروج نظری از دروازه تاسیسات بیشتر از آنکه روی تیم ما تاثیر بگذارد و ما خوشحال شویم، بر تیم تاسیسات تاثیر ویژه و منفی گذاشت و آنها از لحاظ روحی و روانی بهم ریختند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مرتضایی ، فوتسال ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار