محورهای شمالی کشور ترافیک سنگین و نیمه سنگین دارند همچنین محور هایی که به علت بارش شدید باران مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج محدوده پل کلاک، و همچنین در آزادراه قزوین-کرج، محدوده ساسانی به صورت سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

همچنین محورهای شوش – دزفول  و  رامهرمز – بهبهان که به علت بارش شدید باران مسدود شده بود بازگشایی گردید.

اما در برخی از محورهای استان چهارمحال و بختیاری بارش باران و برف و در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سمنان، کردستان و گلستان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

همچنین زمان سفر آزاد راه های تهران- قم محدوده عوارضی تهران تا قم با 3 در صد افزایش به 65 دقیقه رسیده است که این زمان در مسیر بازگشت 64 دقیقه می باشد و متوسط سرعت در این محورها به ترتیب 106 و 109 کیلومتر در ساعت است. 

 در محور تهران-ساوه  زمان سفر با یک درصد افزایش به 64 دقیقه و در مسیر بازگشت نیز با یک درصد افزایش به 66 دقیقه رسیده است که متوسط سرعت در این مسیر به ترتیب 102 و 99 کیلومتر در ساعت می باشد.

زمان سفر  در محور تهران - نظر آباد محدوده عوارضی قدیم تا پل نظر آباد با سه درصد افزایش به 65 دقیقه و در مسیر بازگشت با 11 درصد افزایش به 53 دقیقه رسیده است که متوسط سرعت در این محور ها به ترتیب 78 و 76 کیلومتر در ساعت می باشد.

زمان سفر در محور تهران-ساری(فیروزکوه) با هفت درصد افزایش به 207 دقیقه و در مسیر بازگشت نیز با 7 درصد افزایش به 211 دقیقه رسیده است که  متوسط سرعت در این محور ها به ترتیب به 71 و 70 کیلومتر در ساعت می رسد.

 همچنین در محور تهران-ساری(هراز) زمان سفر با سه درصد افزایش به 219 دقیقه و در مسیر بازگشت نیز با سه درصد افزایش به 209 دقیقه رسیده است و متوسط سرعت در این محور ها به ترتیب 62 و 66 کیلومتر درساعت  است  که بر اساس برای تردد از تهران به ساری و بلعکس از جاده فیروزکوه توصیه می گردد.

در محور تهران-آمل(هراز) زمان سفر با شش درصد افزایش به 167 دقیقه و در مسیر بازگشت با پنج درصد افزایش به 157 دقیقه می رسد که متوسط سرعت در این محور ها به ترتیب 59 و 62 کیلومتر در ساعت می باشد.

زمان سفر محور تهران کرج در محدوده پل ماهدشت با 75 درصد افزایش به 24 دقیقه و در مسیر بازگشت نیز با 61درصد افزایش به 21 دقیقه رسیده است که متوسط سرعت در این محور ها به ترتیب 59 و 66 کیلومتر در ساعت می باشد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار