کارگردان نمایش «دو نقطه خط صاف» در خصوص حمایت‌های تئاتر باران و نمایش خود گفت.

کیمیا کاظمی نویسنده و کارگردان نمایش «دو نقطه خط صاف» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر خود بیان کرد: داستان دختری است که معلم خودش را داخل یک خانه زندانی کرده؛ زیرا فکر می‌کند وی از گم شدن مادرش با خبر است.

وی افزود: فضای نمایش کاملا فانتزی است و از قبل هیچ دغدغه اجتماعی وجود نداشته؛ به همین منظور نوشتنش برایم یک تجربه جدیدی محسوب می‌شود.

کاظمی در راستای انگیزه خود از نوشتن این اثر عنوان کرد: رشته تحصیلی خودم ادبیات نمایشی است. به همین منظور اولین جرقه سر کلاس‌های درسی زده شد و وقتی فراخوان باران را دیدم، شروع به تکمیل آن کردم و اعضای گروه را از دانشکده هنر و معماری جمع کردم.

کاظمی با بیان اینکه مثل یک گروه حرفه‌ای با ما برخورد کردند، گفت: گروهمان در بخش نمایشنامه‌خوانی انتخاب شده است که این اجرای عموم هم به خاطر منتخب شدنمان بوده و لازم است تا بگویم تئاتر باران مانند یک تهیه‌کننده ما را حمایت کرد و هیچ هزینه‌ای از ما نگرفت. 

وی در خصوص ادامه فعالیت خود بیان کرد: قطعا به فعالیت خود ادامه خواهم داد، اما نوشتن نمایشنامه را به کارگردانی ترجیح می‌دهم تا آثار بیشتری را به ثبت برسانم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.