پرسپولیس امسال به خوبی نتیجه گرفت اما مشکل آنها این است که مظلومی ندارند.

حمید عسگری خواننده در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شهرآورد پرسپولیس و استقلال گفت: پرسپولیس امسال به خوبی نتیجه گرفت اما مشکل آنها این است که مظلومی ندارند به نظرم بازی مساوی می‌شود و این شهرآورد زیبا نخواهد شد چرا که هر وقت حساسیت زیاد باشد، خوب بازی نکردند.
 
وی در خصوص خاطره از بازی دربی و حضور در استادیوم بیان کرد: بهترین خاطره من از شهرآورد برد استقلال با 3 گل است. زیاد استادیوم نمی‌روم و معمولا با دوستانم بازی را تماشا می‌کنم.
 
خواننده سریال «دختران حوا» عنوان کرد: به هر حال مردم ایران طرفدار استقلال یا پرسپولیس هستند و کل کشور روی یک موضوع اتفاق نظر دارند. زمانی که این دو تیم با هم بازی دارند در مدرسه، اداره و محل کار کری می‌خوانند و این اتفاق در همه دنیا رایج است.
 
عسگری خاطر نشان کرد : انشاالله بازی خوب و با هیجانی را شاهد باشیم. گل داشته باشد تا مردمی که منتظر هستند بازی خوبی را ببینند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
خدایی چرا انقدر این مظلومی بدبخت رو می کوبن . خدایی تا اینجا خوب نتیجه گرفته . مظلومی و قلعه نوعی بهترین مربی برای استقلال هستن و همیشه استقلال با این دو مربی مدعی بوده و هست
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
مشکل استقلال نداشتن کسی چون برانکو است
نتيجه ۲-۰ بنفع پرسپوليس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
ما که مشکلی نداریم
یه فصل تمام این بالا جا خوش کردیم
حذفی هم که رفتیم فینال
بقیش هم خدا کریمه
آخرین اخبار