منطقه کوکبیه شازند با طی مراحل قانونی به شهرداری این شهر واگذار می شود تا به سایت گردشگری تبدیل شود.

 تبدیل منطقه کوکبیه شازند به سایت گردشگری
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، جلسه ساماندهی منطقه کوکبیه شهر شازند در راستای ایجاد و راه اندازی سایت گردشگری با واگذاری این منطقه به شهرداری شهر شازند در سالن جلسات فرمانداری شازند برگزار شد.
در این جلسه معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به بازدید از منطقه کوکبیه شهر شازند، گفت: در این منطقه وجود معاون شن و ماسه باعث ایجاد گودال های عظیم شده که همین موضوع آب بسیاری را در این گودال ها جمع کرده است.
فیلی با بیان اینکه این گودال ها همراه آب انباشته شده خطراتی را برای اهالی این منطقه و شهر در پی دارد، افزود: منطقه کوکبیه احتیاج به ساماندهی دارد تا با همکاری دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری، منابع طبیعی و راه و شهرسازی تبدیل به یک منطقه گردشگری شود و از آن استفاده بهینه کرد.
وی با اشاره به واگذاری این منطقه به شهرداری شهر شازند ، اظهار کرد: این منطقه با طی مراحل قانونی به شهرداری شهر شازند واگذار می شود تا با ایجاد یک سایت گردشگری از این منطقه به نحو احسن استفاده شود.
فیلی افزود: با تبدیل این منطقه به یک سایت گردشگری خطرات ناشی از جمع شدن آب کاهش خواد داشت.
فرماندار شازند هم با اشاره به مصوبات این جلسه، گفت: واگذاری منطقه کوکبیه شازند به شهرداری این شهر، زیرسازی، آسفالت و احداث پل در جاده اکبرآباد به قدمگاه با همکاری دهیاری و راه و شهرسازی و واگذاری مدیریت مسکن مهر شهر شازند به شهرداری این شهر از مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، کوکبیه ، شازند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.