کامران کاظمی معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پرداخت قبوض تلفن ثابت به وسیله سامانه تلفنی و پیامکی 1818، اظهار داشت: به منظور کاهش تردد مشترکان تلفن به بانکها و مراکز مخابراتی برای پرداخت قبوض تلفن و صورت حسابها و همچنین دریافت قبوض المثنی و نیز دریافت ریز مکالمات تلفنی، طرحی را برنامه ریزی کردیم.
وی افزود: سامانه AVR (پاسخگوی تلفنی) از سال 84 راهاندازی شد که دارای یک سری قابلیتهای ویژه است.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: از جمله کاربردهای سامانه پاسخگویی تلفنی، امکان پرداخت صورتحساب مشترکان با داشتن کارتهای عضو شتاب به همراه رمز دوم بدون نیاز به قبض و شناسه پرداخت است.
کاظمی در ادامه تصریح کرد: مزیت دیگر این سامانه تأییدیه به موقع و در لحظه بانک است و همچنین این سامانه امکان اعلام بدهکاری مشترک را به صورت صوتی فراهم کرده است.
وی افزود: در این سامانه مشترکان میتوانند ریز مکالمات بینالمللی بین شهری و همراه خود را به صورت صوتی دریافت کنند.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: این سامانه با توجه به اینکه برخی از مشترکان تلفن، لیست و صورتحساب بدهی بالایی دارند امکان پرداخت میان دوره را برای آنها فراهم کرده است تا از افزایش میزان صورت حساب آنها جلوگیری شود و مشترک بتواند قبض خود را به موقع پرداخت کند.
کاظمی در ادامه تصریح کرد:مشترکانی که به علت بدهی تلفن آنها قطع میشود با ورود به این سامانه و پرداخت صورتحساب خود امکان وصل اتوماتیک تلفن آنها در هر ساعت از شبانه روز مقدور است.
وی افزود: استفاده از این سامانه برای مشترکان هیچگونه هزینهای در برندارد و آنها به صورت رایگان می توانند با این سامانه تماس بگیرند.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: علاوه بر این سامانه تلفنی یک سامانه پیامکی نیز در کنار آن برای مشتکران راهاندازی شده است که اگر مشترکان شماره تلفن خود را به همراه کد محل زندگی به شماره 0211818 به صورت پیامک ارسال کنند، شماره آنها ثبتشده و قبوض تلفن به صورت پیامک به همراه شناسه پرداخت برای آنها ارسال میشود.
کاظمی در پایان تصریح کرد: در صورت عدم تمایل متقاضیان به دریافت پیامک پرداخت قبوض از طریق این سامانه، با ارسال شماره یک به سامانه تلفنی، فعالیت این سامانه قطع میشود.
انتهای پیام/