دهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک کشورهای در حال توسعه با رویکرد توریسم در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، شهردار اصفهان،ریس این دوره از کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک اظهار داشت:استفاده از بستر اینترنت برای توسعه کسب و کار در الویت قرار گرفته و صنعت گردشگری از این امر مستثنی نیست.

مهدی جمالی نژاد گفت: اصفهان با ظرفیت ها و جاذبه های متنوع و کم نظیر در حوزه تاریخ ، تمدن ، فرهنگ و هنر به عنوان یکی از مهمترین مناطق گردشگری ایران به شمار می آید که استفاده از ابزارهای نوین برای معرفی صحیح آن ضروری است.

شهردار اصفهان با اشاره به اهمیت تجارت الکترونیک در حوزه صنایع دستی اشاره کرد: اصفهان قطب صنایع دستی و شهر برگزیده شورای جهانی صنایع دستی در جهان است و باید برای استفاده از این برندهای جهانی از بستر الکترونیکی استفاده کند.

وی با بیان اینکه گردشگری الکترونیک تجربه نسبتا موفقی در حوزه گردشگری و خرید بلیط در ایران داشته است افزود :ظرفیت بالای گردشگری شهر اصفهان، فرهنگ غنی و پشتوانه تاریخی ، وجود هنرمندان و صنایع دستی اصیل، اصفهان را به یکی از جاذب ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده است.

جمالی نژاد تصریح کرد: شهرداری اصفهان با عقد قراردادهای خواهرخواندگی با شهرهای مهم چندین کشور جهان از جمله کوالالامپور مالزی،فرایبورگ آلمان، فلورانس ایتالیا و شیان چین در راستای معرفی فرهنگ ایران اسلامی ، ایجاد روابط بین المللی و جذب گردشگران خارجی از یک سو و از طرف دیگر استفاده از نیروهای جوان و خلاق ، دانش نخبگان و ظرفیت های علمی داخلی و بین المللی ، در پیاده سازی طرح های نوین شهرسازی و حمل ونقل شهری موفقیت های چشمگیر به دست آورده اند.

گفتنی است این کنفرانس 27 فروردین ماه به مدت 2 روز در اصفهان برگزار میشود. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.