سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تعدادی از از بازیکنان در شرایط مسابقه نبودند، گفت: جابجایی زمین نیز داشتیم با این حال یک بر صفر بردیم و کلین شیت کردیم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان افزود: بازی اول شرایط خود را دارد و مطمئن باشید بازی به بازی بهتر خواهیم شد، اما امروز چهار، پنج بازیکن از شرایط خوبشان دور بودند.

وی ادامه داد: تعویض‌های ما رو به جلو بود و من وینگر‌ها را عوض کردم که به بازی سرعت بدهیم و به گل دوم برسیم ولی تعویض‌ها جواب نداد و برخی بازیکنان در شرایط موردانتظار نبودند و خوب عمل نکردند.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه فوتبال چرا ندارد و گاهی برنامه‌ها درست اجرا نمی‌شود، گفت: رئال مادرید با آنچلوتی و امباپه نتیجه نمی‌گیرد و یا استرالیا در کشور خودش می‌بازد و یا کره با فلسطین مساوی می‌کند همین دلیل زیبایی و جذابیت فوتبال است.

وی افزود: حزباوی یک اشتباه کرد و مهاجم حریف با بیرانوند تک به تک شد که دروازه بان ما که در روز خوبش بود، توپ را جمع کرد ولی با این وجود باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: شرایط زمین در حد ملی نبود و برای شرایط مسابقه نبود ولی مجموعه ذوب آهن مانند سرباز وطن تمام تلاش خود را برای آماده سازی شرایط مسابقه کرد و جای تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: شاید ارتفاع اصفهان در بازی تاثیر گذار بود ولی به هر حال سه امتیاز را گرفتیم و کلین شیت کردیم و کسانی که انتقاد می‌کنند اگر مانند استرالیا و کره شکست می‌خوردیم و یا مساوی می‌کردیم چه می‌گفتند؟

قلعه نویی گفت: هرچند در نیمه دوم توپ به تیرک خود و چندین موقعیت حمله داشتیم و مالکیت توپ از آن ما بود ولی جا دارد از تماشاگران معذرت‌خواهی کنم، چون در حد مورد انتظار بازی نکردیم.

وی یادآور شد: ما شرایط خاصی و مشکلات زیادی داشتیم و یک تعدادی از بازیکنان در شرایطی مسابقه نبودند و جابجایی زمین و کیفیت زمین هم مانع بود با این حال یک بر صفر بردیم ولی توقع من این است که تیم ملی بهتر بازی کند و از موقعیت‌ها بهتر بهره ببرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.